Partners

Variatie in de Keuken en de verkiezing krijgt ieder jaar veel aandacht. Dit jaar hebben we naast oude bekenden een aantal nieuwe partners aan boord:

 

DutchspDutch Specials

Dutch Specials levert de bijzonderste groenten uit Nederland: hun assortiment gaat verder waar de normale supermarktgroenten ophouden. Juist voor een organisatie als Variatie in de Keuken is Dutch Specials een ideale partner, want hun doelstelling is dezelfde als ons: verrassen met groenten! Voor alle 10 finalisten bieden zij ook een inspiratiebox aan, boordevol heerlijke, verse, bijzondere groenten van het seizoen.

Frugi_ventaFresh Initiative (Frugi Venta)

Frugi Venta behartigt belangen in de groente- en fruitketen ter bevordering van afzet en consumptie en versterkt de keten als geheel. Frugi Venta heeft het Fresh Initiative gelanceerd om groente en fruit Top of Mind te krijgen bij consumenten en politieke stakeholders. Het initiatief van Variatie in de keuken om het aandeel groente en fruit in gerechten te verhogen, sluit hier perfect bij aan.

Atelier

Librije’s Atelier

Librije’s Atelier is het kookatelier van Jonnie Boer***, net om de hoek bij de Librije*** en Librije’s Zusje**. Een plek die inspireert tot het verleggen van je grenzen en gerechten tot grote hoogten opstuwt. Om deze reden is het Atelier de plaats waar de finale van VariatieChef 2013 plaatsvindt.

Librije’s Atelièr is één van de meest inspirerende plaatsen waar ik ooit gekookt heb! (Dennis Klompsma, Villa Sasso, Finalist 2012)

logo pitchPitch PR

Pitch Communicatie en PR kent als geen ander bureau de wereld van hospitality, food en wijnen. Pitch werkt voor de foodbranche, wijngebieden, hotelketens, restaurants, en alles wat te maken heeft met verantwoord genieten. Wij helpen onze opdrachtgevers met het lanceren van een product of dienst, het ontwikkelen van een imagocampagne of een rebranding traject. Pitch adviseert over corporate communicatie en public relations. Kortom, een full service bureau waar voor veel vraagstukken een oplossing gevonden wordt. Uiteindelijk draait het allemaal om het attractief, zichtbaar en relevant maken van een product of dienst. Pitch is sinds 2010 de sponsor van Variatie in de Keuken.

VariatieKeuken @Twitter

'Supermarkten misleiden consumenten met mager gehakt' nu.nl/eten-en-drinke… via @NUnl

Beantwoorden · Retweeten · Toevoegen aan favorieten